Pārtikas Blog

pārtika, marķējums, uzturvērtība, xpert.lv

Ieteikumi cīņai ar depresiju

leave a comment »

Depresija iztērē jūsu enerģiju, cerību un disku , padarot to grūti darīt to, kas jums ir nepieciešams, lai justos labāk . Bet, kamēr pārvarēt depresiju nav ātri un viegli , tas ir tālu no neiespējama . Jūs nevarat beat to caur milzīgais gribasspēks , bet jums ir dažas kontroli , pat tad, ja Jūsu depresija ir smaga un spītīgi noturīgas . Galvenais ir sākt mazo un veidot no turienes . Justies labāk prasa laiku , bet jūs varat tur nokļūt , ja jūs izdarīt pozitīvas izvēles sev katru dienu .
Šajā rakstā par depresiju :
Ceļš uz atveseļošanos
atbalstošas ​​attiecības
negatīvā domāšana
Rūpējoties par sevi
vingrinājums
veselīgs uzturs
Iegūt papildu palīdzību
Izdrukāt šo ! Normal Text SizeLarger Teksta SizeLargest Teksta izmērs
Ceļš uz depresiju atveseļošanos
Atgūstas no depresijas ir nepieciešama rīcība , bet, veicot pasākumus , kad esat nomākts , ir grūti . Patiesībā , tikai domājot par lietām, jums vajadzētu darīt, lai justos labāk , piemēram, dodoties pastaigā vai pavadīt laiku ar draugiem, var būt nogurdinošs .

Tas irCatch – 22 depresijas atveseļošanās : Lietas, kas palīdzvisvairāk ir lietas, kas irļoti grūti izdarīt. Iratšķirība, tomēr , starp kaut ko, kas ir grūti un kaut kas ir neiespējami .

Sākt mazo un palikt koncentrējas
Galvenais, lai depresija atgūšana ir jāsāk ar dažiem maziem mērķiem un lēnām veidot no turienes . Izmantos visus resursus, jums ir. Jums var nebūt daudz enerģijas , bet jūs, iespējams , ir pietiekami, lai veikt īsu staigāt ap bloku vai uzņemt tālruni , lai izsauktu mīļoto .

Veikt lietas vienu dienu laikā un apbalvot sevi par katru sasniegums . Pasākumus var likties maza , bet tie būs ātri saskaitīt . Un visiem enerģijas jūs laist savā depresijas atgūšanu , jūs saņemsiet atpakaļ daudz vairāk atpakaļ .

Depresija pašpalīdzības tip 1 : Audzēt atbalstošas ​​attiecības
Saņemt atbalstu, jums ir nepieciešams, spēlē lielu lomu, paceļot migla depresijas un saglabāt to prom . Par savu , tas var būt grūti saglabāt perspektīvu un uzturēt nepieciešamo slodzi, lai pārspēt depresiju , betbūtība depresija ir grūti aizsniegt palīdzību . Tomēr , izolācija un vientulība padarīt depresija vēl sliktāk , tā saglabājot savu ciešas attiecības un sociālās aktivitātes , ir svarīgi. Vairāk par depresiju var izlasīt šeit.

depresija, psihologs

depresija

Written by FoodLab

Decembris 10, 2013 plkst. 13:46

Publicēts depresija

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: