Pārtikas Blog

pārtika, marķējums, uzturvērtība, xpert.lv

Ieguvums uzņēmējam no uzturvērtības marķējuma

leave a comment »

—Kādēļ izmantojot uzturvērtības marķējumu ir nodrošināts produkta pārdošanas apjomu pieaugums:

  • Produkta atpazīstamību veicina vienota dizaina uzturvērtības marķējums, kurš ir labi nolasāms un saprotams patērētājam;
  • Šāds pārtikas produkta marķējums atšķirībā no produkta bez uzturvērtības marķējuma viennozīmīgi izvēlēsies patērētāji, kuriem ir būtiski sabalansēt savu uzturu un ēst veselīgi;
  • Šādus produktus rekomendēs izvēlēties saviem pacientiem uztura speciālisti un ārsti, lai ērtāk un precīzāk nodrošinātu veselīgu uzturu;
  • Pētījumi liecina, ka ievērojama daļa patērētāju vēlas, lai būtu pieejams vairāk informācijas par pārtikas precēm, ko var nodrošināt ar šāda marķējuma ieviešanu produktiem un finālā veselīgu uzturu;
  • Īpaši šādu interesi izrāda sievietes, kas vēlas nodrošināt pareizu uzturu grūtniecības laikā.

pārtikas marķējums, uzturvērtības marķējums

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: