Ieguvums uzņēmējam no uzturvērtības marķējuma
Kādēļ izmantojot uzturvērtības marķējumu ir nodrošināts produkta pārdošanas apjomu pieaugums:
- Produkta atpazīstamību veicina vienota dizaina uzturvērtības marķējums, kurš ir labi nolasāms un saprotams patērētājam;
- Šāds pārtikas produkta marķējums atšķirībā no produkta bez uzturvērtības marķējuma viennozīmīgi izvēlēsies patērētāji, kuriem ir būtiski sabalansēt savu uzturu un ēst veselīgi;
- Šādus produktus rekomendēs izvēlēties saviem pacientiem uztura speciālisti un ārsti, lai ērtāk un precīzāk nodrošinātu veselīgu uzturu;
- Pētījumi liecina, ka ievērojama daļa patērētāju vēlas, lai būtu pieejams vairāk informācijas par pārtikas precēm, ko var nodrošināt ar šāda marķējuma ieviešanu produktiem un finālā veselīgu uzturu;
- Īpaši šādu interesi izrāda sievietes, kas vēlas nodrošināt pareizu uzturu grūtniecības laikā.
Komentēt